her türlü konuda yazılmış saçma makaleler topluluğu

29 Nisan 2015 Çarşamba

UZAYLI İNSANLAR

Hiç yorum yok

     

     İnsanların uzaydan gelmesi çok mantıklı.İnsan organları ve yapısı bu dünyada doğal olarak yaşamaya mümkün değildir yani kısaca bir ortalama hayvan gibi değildir beyin yapısı tamamen farklıdır.
     

     Belki de bu tezin en büyük kanıtı beslenme zincirinde insanın olmayışı yani sonradan eklenmiş olmasıdır . Bir güç insanı bu dünyadan silerse hiçbir zarar olmaz hatta dünyanın geleceğini kurtaracağı için çok iyi bir iş yapmış olur.
     

    Dünya gezegenine benzer bir gezegende bizim gibi canlılar yaşıyordu ve nedendir bilinmez , belki kendi ülkelerindeki bir savaş , kaynak yetersizliği ,aşırı nüfus gibi nedenlerle evrene yayılmak istediler .(Teknolojilerinin bizden iyi olduğunu varsayarsak )Kendi gezegenleri gibi gezegenlere insan embriyolarını depolayıp bir uzay kapsülü ile bu gezegenlere yolladılar . Embriyolar gezegen atmosferine girince döllendi ve yapay rahimde büyüdüler ve robotlar tarafından temel bilgiler verilip doğaya salındılar. Kendi bildiklerini öğretmediler çünkü evrene ve hayata yeni bir bakış açısı kazanmak istiyorlardı .
    

     Dinozorları bile yok etmiş olabilir atalarımız . Belki de bu dünya son umutlarıydı Dünya ise son umutlarıydı . Dünyada kurdukları tüm koloniler dinozorlar tarafından öldürülünce Dünyayı kısa süreli değişime uğrattılar . Manyetik alanı kısa süreliğine değiştirdiler veya atmosferi tersine çevirip tabana azot sınıra oksijene çevirecek bir füze atıp kısa süreli kıyım yaptılar kim bilir.

   
   Gerçek anlamda maymundan gelmiş olabiliriz. Uzaylılar dünya üzerinde deneyler yapıyorlardı . Dünya üzerinde çoğu coğrafyada yaşayıp el becerileri yüksek olan tek hayvan maymunu bulup kendilerine benzettiler ve yeni bir hayvan türü yani bizleri yarattılar ve bizi dünyaya yolladılar .
   

     Bunun en önemli kanıtları kuyruk sokumlarımızın olması ve bazı insanların hala kuyrukla doğuyor olmasıdır.
    
    Belki de dünyalı atalarımız teknolojide o kadar da kötü değillerdi . Dünya üzerinde uzaylılarla savaş yapıldığının bir sürü izi vardır . Tüm dünyanın altından her yere ulaşım sağlayabileceğiniz yer altı kentleri dahi var . En son Türkiye’de bulundu .

    
     Geçmişimiz hakkındaki bilgileri iyice çorba olmuşken bunları söylemem ne kadar doğru oldu bilinmez ama , yeni bir bakış açısı kazanmak diğer bakış açılarında daha çok ilerlenmesini sağlar .

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder