İnsanların uzaydan gelmesi çok
mantıklı.İnsan organları ve yapısı bu dünyada doğal olarak yaşamaya mümkün
değildir yani kısaca bir ortalama hayvan gibi değildir beyin yapısı tamamen
farklıdır.
Belki de bu tezin en büyük kanıtı beslenme
zincirinde insanın olmayışı yani sonradan eklenmiş olmasıdır . Bir güç insanı
bu dünyadan silerse hiçbir zarar olmaz hatta dünyanın geleceğini kurtaracağı
için çok iyi bir iş yapmış olur.
Dünya gezegenine benzer bir gezegende
bizim gibi canlılar yaşıyordu ve nedendir bilinmez , belki kendi ülkelerindeki
bir savaş , kaynak yetersizliği ,aşırı nüfus gibi nedenlerle evrene yayılmak
istediler .(Teknolojilerinin bizden iyi olduğunu varsayarsak )Kendi gezegenleri
gibi gezegenlere insan embriyolarını depolayıp bir uzay kapsülü ile bu
gezegenlere yolladılar . Embriyolar gezegen atmosferine girince döllendi ve
yapay rahimde büyüdüler ve robotlar tarafından temel bilgiler verilip doğaya
salındılar. Kendi bildiklerini öğretmediler çünkü evrene ve hayata yeni bir
bakış açısı kazanmak istiyorlardı .
Dinozorları bile yok etmiş olabilir
atalarımız . Belki de bu dünya son umutlarıydı Dünya ise son umutlarıydı .
Dünyada kurdukları tüm koloniler dinozorlar tarafından öldürülünce Dünyayı kısa
süreli değişime uğrattılar . Manyetik alanı kısa süreliğine değiştirdiler veya
atmosferi tersine çevirip tabana azot sınıra oksijene çevirecek bir füze atıp
kısa süreli kıyım yaptılar kim bilir.
Gerçek anlamda maymundan gelmiş olabiliriz. Uzaylılar dünya üzerinde
deneyler yapıyorlardı . Dünya üzerinde çoğu coğrafyada yaşayıp el becerileri
yüksek olan tek hayvan maymunu bulup kendilerine benzettiler ve yeni bir hayvan
türü yani bizleri yarattılar ve bizi dünyaya yolladılar .
Bunun en önemli kanıtları kuyruk sokumlarımızın olması ve bazı
insanların hala kuyrukla doğuyor olmasıdır.
Belki de dünyalı atalarımız teknolojide o kadar da kötü değillerdi .
Dünya üzerinde uzaylılarla savaş yapıldığının bir sürü izi vardır . Tüm dünyanın
altından her yere ulaşım sağlayabileceğiniz yer altı kentleri dahi var . En son
Türkiye’de bulundu .
Geçmişimiz hakkındaki bilgileri iyice çorba olmuşken bunları söylemem ne
kadar doğru oldu bilinmez ama , yeni bir bakış açısı kazanmak diğer bakış açılarında
daha çok ilerlenmesini sağlar .
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder