her türlü konuda yazılmış saçma makaleler topluluğu

9 Nisan 2015 Perşembe

Samsung Galaxy S6 EDGE hakkındaki düşüncelerim

Hiç yorum yok


 İlk olarak teknik özellikler ile başlayalım

Ekran
-5.1 inç ekran = bana göre ideal akıllı telefon ekran boyutu
-Pixel yoğunluğu 576 PPI = çok gereksiz olmuş 400 den fazlası hem farkedilmiyor hem de şarjı içiyor
Batarya
-2600mAh= şaka gibi gerçekten...
-10 Dakikalık Şarj ile 4 Saatlik Kullanım=bunu beğendim güzel bir yenilik
Tasarım
-ENNN çok sevdiğim bölüm bu . umarım note 4 edge deki gibi telefonu masadan almaya çalışırken sıkıntı olmaz. iphone 6 ya benzer yanları da gözümden kaçmadı değil .
-

Temel donanım
-3 gb ram = ideal düzeyde 
-sd kart girişinin olmaması =gerekli mi gereksiz mi olduğuna karar veremediğim bir şey 

anlamadığım konuları geçiyorum :D

Kamera
- Kamerasında her şey var bu telefonun . Samsungdan böyle bir atak beklemezdim 

Özet : 2500+ fiyat ile  geleceği ile tahmin ediliyor . Diğer s serisi modellere benzemediği apaçık ortada . alınsa uzun yıllar kullanılabilecek bir telefon . Bataryayı çok sıkıntı etmeyecekseniz çok iyiy bir telefon .


















Hiç yorum yok :

Yorum Gönder