İlk olarak teknik özellikler ile başlayalım
Ekran
-5.1 inç ekran = bana göre ideal akıllı telefon ekran boyutu
-Pixel yoğunluğu 576 PPI = çok gereksiz olmuş 400 den fazlası hem farkedilmiyor hem de şarjı içiyor
Batarya
-2600mAh= şaka gibi gerçekten...
-10 Dakikalık Şarj ile 4 Saatlik Kullanım=bunu beğendim güzel bir yenilik
Tasarım
-ENNN çok sevdiğim bölüm bu . umarım note 4 edge deki gibi telefonu masadan almaya çalışırken sıkıntı olmaz. iphone 6 ya benzer yanları da gözümden kaçmadı değil .
-
Temel donanım
-3 gb ram = ideal düzeyde
-sd kart girişinin olmaması =gerekli mi gereksiz mi olduğuna karar veremediğim bir şey
anlamadığım konuları geçiyorum :D
Kamera
- Kamerasında her şey var bu telefonun . Samsungdan böyle bir atak beklemezdim
Özet : 2500+ fiyat ile geleceği ile tahmin ediliyor . Diğer s serisi modellere benzemediği apaçık ortada . alınsa uzun yıllar kullanılabilecek bir telefon . Bataryayı çok sıkıntı etmeyecekseniz çok iyiy bir telefon .

Hiç yorum yok :
Yorum Gönder