Öncelikle dünyanında içinde bulunduğu bu evrende bizden başka canlıların bulunmadığını söyleyen aptallara selam olsun. Öncelikle düşünün. Bir kum tanesi başına ortalama 10.000 tane yıldız düşen bu evrende sadece bizim olmamız saçma değilmi?. Zaten NASA tarafından bulunan binlerce yaşanabilir gezegen var. Bunlar sadece insanlar için olanlar. Belkide azotla veya hidrojenle sollunum yapan canlılar vardırki onların var olma ihtimali bizim var olma ihtimalimiz ile aynıdır.
İnsanlara uzaylılar hakkında bildiklerini sorduklarında verdikleri cevaplar hep şunlar:
- Dünyamızı istila edecekler.
- UFOlar ile uzayda dolaşıp bizleri izliyorlar.
- Koca kafalı,ince-uzun ve büyük gözleri var.
Uzayda birbirinden habersiz o kadar tür var ki aklınız hayaliniz almaz. Belkide şuan da bile yeni bir gezegende yeni bir yaşam formu ortaya çıkıyordur. Belkide uzayın bir köşesinde bir galaktik savaş oluyor fakat bizim bunu bilmemiz mümkün değil. O yüzden insanoğlunun uzay hakkında bildikleri her zaman ayçiçeği tarlasında bir çekirdek tanesi kadar olacaktır.
Belkide uzayın başka bir yerinde tüm anatomisiyle bizim gibi olan canlılarda vardır. Bunların hepsi tamamen sizin hayal gücünüze kalmış. Hayal gücü diyorum çünkü uzay o kadar büyük ki bunların hepsi gerçek olabilir.
-MASSKMAN
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder